شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
1,259

شبکه اجتماعیTumblr  به شما امکان می دهد بدون زحمت هر چیزی را به اشتراک بگذارید. می توانید متن، عکس، نقل قول، پیوند، موسیقی و ویدیو را از مرورگر، تلفن، دسکتاپ، ایمیل یا هر کجا که هستید، پست کنید. این تلاقی بین یک سایت شبکه اجتماعی (مانند فیس بوک و توییتر) و یک وبلاگ است. اغلب به عنوان «میکروبلاگ» توصیف می‌شود، زیرا مردم معمولاً بریده‌های کوتاه متن و عکس‌های فوری ارسال می‌کنند، برخلاف نوشته‌های طولانی‌تر با سبک خاطرات که در وبلاگ‌های سنتی‌ تر یافت می‌شوند.

شبکه اجتماعی تامبلر

به نظر می رسد Tumblr در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی جمعیتی، کاربر جوان تری دارد. البته برای ثبت نام در وبلاگ Tumblr، باید بالای سیزده سال سن داشته باشید. شبکه اجتماعیTumblr  که در حال حاضر میزبان بیش از 217 میلیون وبلاگ جداگانه با 420 میلیون کاربر است، از اوایل سال 2007 راه اندازی شد و در سال 2013 توسط یاهو به قیمت 1.1 میلیارد دلار خریداری گردید.

یک شبکه چند منظوره

فقدان محدودیت‌ها یا قوانین Tumblr در مورد اشکال و انواع محتوایی که ایجاد می‌شود و همچنین طراحی صفحه‌ای که چنین محتوایی در آن پست می‌شود، یک تعریف منحصر به فرد را به چالش می‌کشد. خود شرکت می‌گوید استفاده از شبکه اجتماعیTumblr  هم آسان است و هم توضیح آن سخت است.

زیرا محتوایی از متن و فایل‌های gif گرفته تا موسیقی و ویدیوها را شامل می‌شود که به گروه‌های طرفداران خاص، خرده فرهنگ‌ها، کسب‌وکارها، مسائل اجتماعی و سایر نگرانی‌ها می‌پردازد. فروشگاه های تجارت الکترونیک مطمئناً در این لیست گسترده گنجانده شده اند.

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

انعطاف‌پذیری کلی Tumblr

انعطاف‌پذیری کلی Tumblr یک ویژگی جذاب برای صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک است که می‌خواهند ظاهری خاص ایجاد کنند، بر جزئیات طراحی تمرکز کنند یا به شدت بر برند خود تأکید کنند. جنبه های رسانه های اجتماعی تامبلر به این معنی است که محتوا لایک و به اشتراک گذاشته می شود و یک صفحه تجاری به راحتی توسط کاربران علاقه مند شبکه اجتماعیTumblr  دنبال می شود.

Tumblr چگونه استفاده می شود؟

راه اندازی یک صفحه در Tumblr مشابه دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی است. کاربران با ارائه یک آدرس ایمیل و همچنین ایجاد رمز عبور، نام کاربری و URL برای صفحه برای یک حساب ثبت نام می کنند. URL ها را می توان برای همیشه تغییر داد، اما این می تواند منجر به تأثیر منفی بر سئو شود. بهتر است زمان بگذارید و در ابتدا URL مناسبی برای یک فروشگاه پیدا کنید.

طراحی یک صفحه می تواند به صورت سفارشی ساخته شود یا از میان فهرستی از موضوعات از قبل موجود که هم در شبکه اجتماعیTumblr  و هم از طریق وب سایت های خارجی یافت می شود انتخاب شود. علاوه بر این، اکثر این تم های از پیش ساخته شده را می توان از نظر اندازه فریم، رنگ و بسیاری از متغیرهای دیگر تنظیم کرد. 

مجموعه‌ای از تصاویر، از جمله عکس‌ها و لوگوی محصول صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک، می‌تواند در صفحه گنجانده شود. یک صفحه فروشگاه باید از فرصت های موجود برای ارائه این تصاویر مرتبط و پیوند به سایت تجارت الکترونیک واقعی استفاده کند.

پیشنهاد مطالعه:13 نرم افزار رایگان تولید موسیقی برای ویندوز

افزودن محتوا در تامبلر

داشبورد روش اصلی برای افزودن محتوا به صفحه شبکه اجتماعیTumblr  است. این به عنوان یک ابزار ارسال محتوا برای تقریباً همه انواع متن و همچنین فایل های گرافیکی و ویدیویی عمل می کند. کاربران می توانند پست های خود را در هر دو موضوع انتخاب شده برای صفحه خود و همچنین در قالب قابل ویرایش مشاهده کنند. 

پست‌هایی از صفحات Tumblr که کاربر دنبال می‌کند نیز در داشبورد دیده می‌شود، جایی که می‌توان آن‌ها را لایک کرد یا دوباره بلاگ کرد. تعداد صفحات دیگری که دنبال می‌شوند مستقیماً با مقدار محتوایی که در داشبورد جریان دارد مرتبط است.

درست مانند هر سایت رسانه اجتماعی دیگر، صفحه Tumblr باید در سایت اصلی تجارت الکترونیک یک تاجر و در سایر حساب های رسانه های اجتماعی در صورت لزوم پیوند داده شود. 

نوجوانان چگونه از Tumblr استفاده می کنند؟

اخلاق شبکه اجتماعیTumblr  تشویق کاربران به ایجاد محتوای خود و تعامل با دیگر افراد همفکر است. نوجوانان آن را در می پسندند. آنها از آن برای دنبال کردن علایق و ابراز خود استفاده می کنند. راه‌اندازی حساب‌های اشتراک‌گذاری شده برای پست‌های مشترک آسان است و می‌توان به سایر کاربران Tumblr اجازه داد تا در وبلاگ شما پست کنند. 

کاربران شبکه اجتماعیTumblr  ، در مقایسه با شبکه های اجتماعی بزرگ تر راحت می توانند ایده های خود را خلاقانه بیان کنند. اساساً جوانان یک صفحه وب ایجاد می کنند که مجموعه ای از همه چیزهایی است که آنها دوست دارند. 

آن‌ها می‌توانند تصاویر، کلیپ‌های موسیقی و متن ارسال کنند. همچنین از دیگر فیدهای Tumblr که به نظرشان جالب است، دوباره وبلاگ‌نویسی کنند. آنها ظاهر و احساس صفحه شخصی خود را به گونه ای سفارشی می کنند که نشان دهنده شخصیت آنها باشد. 

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

تعامل بالا با دیگر کاربران

اکثر کاربران Tumblr موضوعات خاصی را که به آنها علاقه مند هستند دنبال می کنند و به روز می شوند. همچنین تعامل با سایر کاربران شبکه اجتماعیTumblr  و نظر دادن در وبلاگ آنها و اشتراک گذاری برخی از پست های آنها در نمایه خود بسیار آسان است. همه اینها برای نوجوانانی که با مفاهیم هویت آشنا می شوند و سعی می کنند با روح های همفکر خود ارتباط برقرار کنند، بسیار جذاب خواهد بود.

معایب استفاده از تامبلر

Tumblr که نسبت به سایر اشکال رسانه های اجتماعی خلاق تر است، مورد استقبال علاقه مندان به بیان جنبه هنری خود قرار گرفته است. این انبوه محتوای خلاقانه دارای معایبی است. بسیار آسان است که با موارد نامناسب در سایت روبرو شوید، زیرا Tumblr یک پلت فرم کاملا باز و بدون فیلتر است. 

وبلاگ‌های شبکه اجتماعیTumblr  به هیچ وجه توسط Tumblr HQ بررسی یا تعدیل نمی‌شوند، به این معنی که هر کسی که از سایت استفاده می‌کند ممکن است با محتوای ناخوشایند، از جمله هرزه‌نگاری و سایر مطالب صریح روبرو شود.

پیشنهاد مطالعه:میزبانی سایت های غیرمتمرکز

تعامل مناسب با هم گروه ها

همه وبلاگ های Tumblr به طور پیش فرض عمومی هستند و هنگامی که یک نمایه Tumblr راه اندازی شد، یک وبلاگ عمومی به طور خودکار ایجاد می شود. با این حال، ممکن است وبلاگ هایی راه اندازی شود که می تواند خصوصی نگه داشته شود. 

هسته خلاق Tumblr کاربران را تشویق می کند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و در وبلاگ های یکدیگر نظر دهند. اگر این گزینه مناسب شما نیست، این امکان وجود دارد که کاربران را از تعامل با خود در Tumblr مسدود کنید. اما، شما نمی توانید آنها را از مشاهده وبلاگ خود منع سازید.

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

اشتراک گذاری در تامبلر

شبکه اجتماعیTumblr  با انواع برنامه‌های موجود در دستگاه‌های تلفن همراه، ارسال پست ‌ها را آسان می‌کند. برای اطمینان از اینکه یک پست از نظر حریم خصوصی تأثیری نداشته باشد، احتیاط لازم است. Tumblr شاهد افزایش چشمگیری در محتوا (تصاویر و متن) بوده است که بدون توافقنامه حق چاپ، تکثیر و به اشتراک گذاشته شده است.

این برای معلمانی که ممکن است بخواهند از Tumblr در کلاس به عنوان یک پروژه مشترک استفاده کنند، مشکلات بالقوه ای دارد.

کسب درآمد از Tumblr 

اول از همه برای کسب درآمد از این شبکه، مهم است که فعال بمانید و تخصص خود را در این زمینه نشان دهید تا کاربران بتوانند به شما اعتماد کنند. بهتر است چند پست در هفته منتشر کنید. شما لازم است تا برای ایجاد برند خود تلاش کنید تا از رقبا متمایز شوید. برای این منظور می توانید برخی از وبلاگ نویسان، کارآفرینان یا حتی شرکت ها را دنبال کنید تا از تجربیات آنها بیاموزید.

در شبکه اجتماعیTumblr  ، افراد متن های کوتاه با تصاویر در پس زمینه روشن ارسال می کنند. فراموش نکنید که کلمات کلیدی، برچسب ها و هشتگ ها را درج کنید تا به دیگران اجازه دهید Tumblelog شما را پیدا کنند و به Tumblr اجازه دهید آن را توصیه کند. 

تبلیغات در شبکه اجتماعیTumblr  

می توانید برای تبلیغ محصولات برندهای دیگر در وبلاگ خود تبلیغات قرار دهید. به خاطر داشته باشید که هر شبکه نیازمندی ها و تفاوت های ظریف فرآیند خود را دارد. نکته اصلی که باید در نظر بگیرید نرخ هایی است که به ازای هر کلیک یا نمایش دریافت می کنید. به طور کلی، هر بار که کاربر وارد صفحه شما می شود و روی تبلیغاتی که در صفحه شما قرار دارد کلیک می کند، درآمد کسب خواهید کرد.

فقط بازدیدکنندگان بسیار با انگیزه روی تبلیغات شما کلیک می کنند. به همین دلیل است که افزایش تعامل و هدایت ترافیک ضروری است. برای این منظور باید در وبلاگ های افراد دیگر در شبکه اجتماعیTumblr  نظر دهید تا توجه را به صفحه خود جلب کنید. 

پیشنهاد مطالعه:دریافت پیشنهاد شغلی از اینتری اکسپرس کانادا

پیوندهای وابسته

آیا Tumblr از طریق برنامه های وابسته به سفر درآمد کسب می کند؟ اگر پیوندهای وابسته را در وبلاگ Tumblr خود قرار دهید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید. حتی اگر به تازگی وبلاگ سفر خود را ایجاد کرده اید، می توانید تا 20٪ در هر رزرو برای خدمات مسافرتی درآمد کسب کنید. 

همچنین امکان انتشار پست های حمایت شده برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد. در هر صورت، باید به خاطر داشته باشید که مهم ترین چیز این است که به جای تبلیغ خدمات حامیان خود، محتوای با کیفیت و جذاب ارائه دهید.

پیوندهای وابسته به شبکه اجتماعیTumblr  را می توان به شرح تصاویر اضافه کرد، بنابراین وقتی کاربران آنها را مجددا ارسال می کنند، پیوندها قابل مشاهده خواهند بود. این یک راه خوب برای هدایت ترافیک به وب سایت اصلی شما است، جایی که باید تا حد امکان لینک های وابسته را قرار دهید.

ایجاد اینفوگرافیک

برای ایجاد علاقه بازدیدکنندگان به پیشنهادات خود، اینفوگرافیک ایجاد و منتشر کنید. آنها در Tumblr بی عیب و نقص عمل می کنند. تصاویری را با نمونه کارهای طراحی خود و همچنین نقل قول هایی از وبلاگ یا نوشته های خود ارسال کنید. 

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن

جمع بندی

اگر به دنبال درآمد ارزی از تامبلر هستید، می توانید صفحه خود را در این شبکه اجتماعی ساخته و با تعامل بالا با دیگران درآمد کسب کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، شبکه اجتماعیTumblr
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد